Citroen C4, dnes již poněkud obstarožní, příjemně klesá s cenou a nejlevněji je možné jej koupit za 254 tisíc korun.
Citroen zvolil cenovou politiku zaměřenou na komfort, proto v nejlevnějším provedení najdeme pouhopouhé dva airbagy, ale nahradí je například elektrické stahování oken, tempomat, palubní počítač a například dvouose nastavitelný volant. Klimatizaci je možné koupit za 42 tisíc korun, ale ve výbavě se spolu s ním objeví i rádio.
Teprve vyšší výbava, za kterou se připlácí 5 tisíc, tedy nejnižší cena je 304 tisíc, přidává pořádnou výbavu, tedy doplňuje počat airbagů na šest, umí chladit klimatizací a bezpečnost zaručí i ESP.
Na vrcholnou variantu SX Pack padne dalších 21 tisíc, majitel se ale bude moci těšit na automatickou klimatizaci, kůží potažený volant a například dešťový a světelný senzor.
Kupé má nabídku konstruovanou od základu jinak. Výbavy jsou dvě, VTR a VTS, mezi ně se dočasně vklínila edice By LOEB.
Základní VTR má za 304 tisíc v základu šestici airbagů, ESP, klimatizaci i rádio, v podstatě je srovnatelná s výbavou SX. By LOEB zlepší klimatizaci na automatickou přidá dešťový senzor a designový paket s plaketkou výrobního pořadí vozu. To vše za rovných 50 tisíc. Vrchol nabídky, VTS, stojí o 41 tisíc více, nabídne ale například parkovací senzory vepředu i vzadu, signalizaci tlaku v pneumatikách, nebo adaptivní světlomety. Čalounění má navíc prvky z ušlechtilé Alcantry.
Celý ceník je možné stáhnout na www.citroen.cz
Mezi námi, ceny to nejsou pěkné a jejich pokles je z hlediska kupujícího jistě chválihodný, ale minulý týden jsme představili zlevněný Renault Mégane. Jeho nejnižší cena je sice vyšší, Citroen je možné koupit za 254 tisíc, Mégane až za 267 tisíc, výbava je ale nesrovnatelná a to u novějšího auta s výkonnějším motorem
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?