Citroen C4 levněji, základ se blíží čtvrt milionu

Marek Litzman, 11. ledna 2010, 11:34 Google+

Citroen C4, dnes již poněkud obstarožní, příjemně klesá s cenou a nejlevněji je možné jej koupit za 254 tisíc korun.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C4

C4 | foto: Citroën

Sdílejte článek

Citroen zvolil cenovou politiku zaměřenou na komfort, proto v nejlevnějším provedení najdeme pouhopouhé dva airbagy, ale nahradí je například elektrické stahování oken, tempomat, palubní počítač a například dvouose nastavitelný volant. Klimatizaci je možné koupit za 42 tisíc korun, ale ve výbavě se spolu s ním objeví i rádio.

 

Teprve vyšší výbava, za kterou se připlácí 5 tisíc, tedy nejnižší cena je 304 tisíc, přidává pořádnou výbavu, tedy doplňuje počat airbagů na šest, umí chladit klimatizací a bezpečnost zaručí i ESP.

 

Na vrcholnou variantu SX Pack padne dalších 21 tisíc, majitel se ale bude moci těšit na automatickou klimatizaci, kůží potažený volant a například dešťový a světelný senzor.

 

Kupé má nabídku konstruovanou od základu jinak. Výbavy jsou dvě, VTR a VTS, mezi ně se dočasně vklínila edice By LOEB.

 

Základní VTR má za 304 tisíc v základu šestici airbagů, ESP, klimatizaci i rádio, v podstatě je srovnatelná s výbavou SX. By LOEB zlepší klimatizaci na automatickou přidá dešťový senzor a designový paket s plaketkou výrobního pořadí vozu. To vše za rovných 50 tisíc. Vrchol nabídky, VTS, stojí o 41 tisíc více, nabídne ale například parkovací senzory vepředu i vzadu, signalizaci tlaku v pneumatikách, nebo adaptivní světlomety. Čalounění má navíc prvky z ušlechtilé Alcantry.

 

Celý ceník je možné stáhnout na www.citroen.cz

 

Mezi námi, ceny to nejsou pěkné a jejich pokles je z hlediska kupujícího jistě chválihodný, ale minulý týden jsme představili zlevněný Renault Mégane. Jeho nejnižší cena je sice vyšší, Citroen je možné koupit za 254 tisíc, Mégane až za 267 tisíc, výbava je ale nesrovnatelná a to u novějšího auta s výkonnějším motorem

Vytisknout

Diskuze: Citroen C4 levněji, základ se blíží čtvrt milionu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Magic Iris

Tata Magic Iris - další z nejlevnějších

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud