Peugeot na autosalonu v Ženevě představí koncept SR1 naznačující budoucnost této značky. Ukáže to na co čekáme, konečně menší tlamu.
Nebýt toho, že jsme vám před několika měsíci přinesli první skici nového Peugeotu 408, měl bych chuť tvrdit, že tato novinka představuje budoucnost tohoto velkého Peugeotu.
Vypadá to tedy, že s novou SR1 musíme být ještě futurističtější.
Oproti současným Peugeotům, které charakterizovalo neustálé rozšiřování lví "tlamy" až do neuvěřitelných rozměrů (v redakci jsme se dokonce i sázeli, kdy tlama dosáhne až zadních dveří), koncept SR1 má konečně menší, poněkud více sexy papulku, tedy už žádnou obří tlamu (a mimo to to znamená, že jsem sázku prohrál).
Zajímavé kupé s uspořádáním 2+1, přesně inverzním oproti slavnému McLarenu F1, protože vepředu jsou dvě plnohodnotná místa, mezi nimi vzadu se může uvelebit třetí cestující, nabídne ladné linie i pokročilou techniku.
Jde o systém HYbrid4, jehož základ tvoří diesel 1,6 litru a silný elektromotor, dohromady jim to jde tak dobře, že dají sumární výkon až 313 koní.
Zda novinku někdy uvidíme, netušíme. Na druhou stranu, úspěšný přerod Peugeotu RCZ by mohl zavánět nadějí...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.