Roztomilý malý diblík od Hondy se představil na autosalonu v Díllí. Koncept městského vozu by mohl doplnit ve své třídě model Jazz.
Nový malý koncept, jak Honda svoji novinku jednoduše nazvala, je ukázkou jak by měl přibližně za rok vypadat vůz, který v Indii a okolních státech doplní malý Jazz. Oproti Jazzu má být o chlup menší, ale především mnohem levnější.
Klíčem k o polovinu levnějšímu vozu je kromě chytrého a úsporného návrhu i maximální využití místních surovin a subdodavatelů, což má přesně nastat.
Indie je pro výrobce mimořádně perspektivním trhem. Spolu s Čínou, kde ale už začíná být docela plno, jde o druhou nejlidnatější zemi světa, která má do budoucna obrovský potenciál. Dosud se zde vyráběla spíše levná auta, popřípadě licenční výroby stávajících vozů, například Hindustan Ambassador, legenda nad legendy, která se v Indii vyrábí již padesátým druhým rokem, je jen licenční výrobou ještě staršího Morrisu Oxford.
Určitý pokrok přinesla automobilka Tata a v současné době se již automobilky mohou přetrhnout, aby vyrobily auto speciálně pro Indii.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?