Mégane dostal novou výbavu Generation, která mu dovolila spadnout na velmi příjemnou cenu 269 900 korun, přičemž tato cena obsahuje zvýšenou daň z přidané hodnoty na 20 %.
Základním motorem, který tuto cenu nabízí, je 1,6 o výkonu 110 koní. I Generation má poměrně bohatou výbavu, která zahrnuje šestici airbagů, tempomat a klimatizaci. Akčně je nyní možné získat i rádio.
Na všechny ostatní výbavy poskytuje Renault slevu 20 tisíc a je ochoten přidat dalších 20 při zakoupení na leasing.
Renault se tak staví do čela žebříčku nejlevnějších aut ve třídě. Například Hyundai i30 stojí totéž, za Kiu cee'd dá zákazník 265 tisíc a Chevrolet Lacetti stojí 263 tisíc korun, výbava je zde ale nesrovnatelně chudší.
Porovnejme si cenu Renaultu s jinými dobře prodávanými vozy ve třídě.
Nejprodávanější v této třídě je Kia cee'd, kterou následuje právě Mégane, na třetím místě je Hyundai i30.
Kia se prodává od 265 tisíc korun v akčním ceníku, přičemž oproti Méganu ji ve výbavě chybí klimatizace (příplatek činí 25 tisíc), dálkové ovládání centrálního zamykání a tempomat, zato nabízí možnost výškového nastavení sedadla spolujezdce navíc.
Srovnejme si ceny ještě se Škodou Octavií, kterou automobilka sice řadí o třídu výše, ale větší je v podstatě jen o kufr, interiér patří spíše k Méganu.
Octavia se na tuzemském trhu prodává od 352 tisíc korun s motorem 1,4 o výkonu 80 koní. Za tuto cenu Škoda nenabídne na rozdíl od Renaultu tempomat, klimatizaci, ani dálkové ovládání centrálního zamykání. Stojí tedy rozdíl sta tisíc korun a další výbavy za větší kufr?