Renault zlevňuje Mégane a dělá z něj nejlevnější auto v segmentu

Marek Litzman, 4. ledna 2010, 12:35 Google+

Renault je svojí agresivní cenovou strategií veskrze znám, nyní snížil ceny svého Méganu na nejnižší sumu ve třídě, na 269 tisíc korun.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Megané

Megané | foto: Renault

Sdílejte článek

Mégane dostal novou výbavu Generation, která mu dovolila spadnout na velmi příjemnou cenu 269 900 korun, přičemž tato cena obsahuje zvýšenou daň z přidané hodnoty na 20 %.

Základním motorem, který tuto cenu nabízí, je 1,6 o výkonu 110 koní. I Generation má poměrně bohatou výbavu, která zahrnuje šestici airbagů, tempomat a klimatizaci. Akčně je nyní možné získat i rádio.

Na všechny ostatní výbavy poskytuje Renault slevu 20 tisíc a je ochoten přidat dalších 20 při zakoupení na leasing.

Renault se tak staví do čela žebříčku nejlevnějších aut ve třídě. Například Hyundai i30 stojí totéž, za Kiu cee'd dá zákazník 265 tisíc a Chevrolet Lacetti stojí 263 tisíc korun, výbava je zde ale nesrovnatelně chudší.

Porovnejme si cenu Renaultu s jinými dobře prodávanými vozy ve třídě.

Nejprodávanější v této třídě je Kia cee'd, kterou následuje právě Mégane, na třetím místě je Hyundai i30.

Kia se prodává od 265 tisíc korun v akčním ceníku, přičemž oproti Méganu ji ve výbavě chybí klimatizace (příplatek činí 25 tisíc), dálkové ovládání centrálního zamykání a tempomat, zato nabízí možnost výškového nastavení sedadla spolujezdce navíc.

Srovnejme si ceny ještě se Škodou Octavií, kterou automobilka sice řadí o třídu výše, ale větší je v podstatě jen o kufr, interiér patří spíše k Méganu.

Octavia se na tuzemském trhu prodává od 352 tisíc korun s motorem 1,4 o výkonu 80 koní. Za tuto cenu Škoda nenabídne na rozdíl od Renaultu tempomat, klimatizaci, ani dálkové ovládání centrálního zamykání. Stojí tedy rozdíl sta tisíc korun a další výbavy za větší kufr?

Vytisknout

Diskuze: Renault zlevňuje Mégane a dělá z něj nejlevnější auto v segmentu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ducato CNG

SILVESTROVSKÝ TEST (2. časť) - Fiat Ducato CNG (výhody a nevýhody CNG,…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud