Renault zlevňuje Mégane a dělá z něj nejlevnější auto v segmentu

Marek Litzman, 4. ledna 2010, 12:35 Google+

Renault je svojí agresivní cenovou strategií veskrze znám, nyní snížil ceny svého Méganu na nejnižší sumu ve třídě, na 269 tisíc korun.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Megané

Megané | foto: Renault

Sdílejte článek

Mégane dostal novou výbavu Generation, která mu dovolila spadnout na velmi příjemnou cenu 269 900 korun, přičemž tato cena obsahuje zvýšenou daň z přidané hodnoty na 20 %.

Základním motorem, který tuto cenu nabízí, je 1,6 o výkonu 110 koní. I Generation má poměrně bohatou výbavu, která zahrnuje šestici airbagů, tempomat a klimatizaci. Akčně je nyní možné získat i rádio.

Na všechny ostatní výbavy poskytuje Renault slevu 20 tisíc a je ochoten přidat dalších 20 při zakoupení na leasing.

Renault se tak staví do čela žebříčku nejlevnějších aut ve třídě. Například Hyundai i30 stojí totéž, za Kiu cee'd dá zákazník 265 tisíc a Chevrolet Lacetti stojí 263 tisíc korun, výbava je zde ale nesrovnatelně chudší.

Porovnejme si cenu Renaultu s jinými dobře prodávanými vozy ve třídě.

Nejprodávanější v této třídě je Kia cee'd, kterou následuje právě Mégane, na třetím místě je Hyundai i30.

Kia se prodává od 265 tisíc korun v akčním ceníku, přičemž oproti Méganu ji ve výbavě chybí klimatizace (příplatek činí 25 tisíc), dálkové ovládání centrálního zamykání a tempomat, zato nabízí možnost výškového nastavení sedadla spolujezdce navíc.

Srovnejme si ceny ještě se Škodou Octavií, kterou automobilka sice řadí o třídu výše, ale větší je v podstatě jen o kufr, interiér patří spíše k Méganu.

Octavia se na tuzemském trhu prodává od 352 tisíc korun s motorem 1,4 o výkonu 80 koní. Za tuto cenu Škoda nenabídne na rozdíl od Renaultu tempomat, klimatizaci, ani dálkové ovládání centrálního zamykání. Stojí tedy rozdíl sta tisíc korun a další výbavy za větší kufr?

Vytisknout

Diskuze: Renault zlevňuje Mégane a dělá z něj nejlevnější auto v segmentu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Ducato CNG

SILVESTROVSKÝ TEST (2. časť) - Fiat Ducato CNG (výhody a nevýhody CNG,…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud