Ford konečně představil očekávanou verzi svého Mustangu s pětilitrovým osmiválcem pod kapotou. Jeho 412 koní pohřbí kdejaký sporťák.
Mustang se bude v modelovém roce 2011 (tedy od roku 2010) vyrábět i s pětilitrovým osmiválcem. Magické označení 5,0 dostane verze GT.
V současné době má Mustang pod kapotou šestiválec o objemu 3,7 litru, jehož 205 koní dostane svalnatý vůz na stovku za pět sekund. Co s touto parádní disciplínou provede příval dalšch sta koní, zatím nevíme, ale je jasné, že kdejaký sporťák se může třást v koutě.
Osmiválec nabízí vcelku moderní hliníkovou konstrukci (hmotnost je jen 195 kilo) s proměnným časováním ventilů.
Pro vyšší výkon byl adekvátně upraven i podvozek. Brzdy mají vyšší výkon, celkové naladění je tužší.
Další detaily plánuje automobilka vypustit během představení, které se odehraje v Detriotu v lednu příštího roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.