Italský magazín Quattroroute napsal, že první hybrid od Ferrari uvidíme už v Ženevě. Půjde o upravený systém KERS z Formule 1.
Koncept hybridního Ferrari bude založen na modelu 599 GTB.
Jádrem bude systém KERS, který ještě donedávna automobilka vyvíjela pro Formuli 1. Energie bude čerpána z baterií typu Li-Ion.
Hybridní systém nebude umístěn v motoru, jako je tomu obvyklé, až až u transaxle, tedy spojení převodovky a diferenciálu
na zadní nápravě.
Systém bude určen k optimalizaci výkonu a samozřejmě i ke snížení spotřeby. Ta by mohla klesnout až o třetinu. Ferrari bude díky systému schopno vypínat motor na křižovatkách a tím šetřit další palivo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?