Škoda Auto provedla těsně před Vánocemi úpravy svých ceníků. Zájemcům o novou Fabii nyní bude stačit baťovských 199.900 Kč, což je nejméně v historii modelu.
Zlevnění pod magických 200 tisíc korun se však týká značně ořezané „juniorské“ výbavy Easy, která v základu vychází z nejlevnějšího stupně Classic. Oproti němu ale postrádá třeba tónovaná skla, výškově stavitelné sedadlo řidiče nebo dělená zadní sedadla. I tato základní Fabia však nabídne solidní aktivní i pasivní bezpečnost zahrnující ABS s rozdělovačem brzdného účinku, regulaci točivého momentu motoru MSR a čtveřici airbagů. Dalším prvkem výbavy je volant nastavitelný ve dvou osách, což v této kategorii aut není ani dnes pravidlem. O pohon Fabie Easy se dle očekávání postará základní tříválec 1.2 HTP o výkonu 44 kW (60 k).Zpráva o zlevnění přichází jen dva týdny poté, co Škodovka oznámila snížení produkce modelu Fabia na čtyři dny v týdnu. Počínaje březnem příštího roku se tak páteční výroba Fabií zcela zastaví. Hlavním důvodem je dle vyjádření automobilky opadnutí zájmu po vypršení šrotovného, které mladoboleslavskému výrobci zajistilo v mnohých evropských zemích nebývalý odbyt.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.