Škoda Auto provedla těsně před Vánocemi úpravy svých ceníků. Zájemcům o novou Fabii nyní bude stačit baťovských 199.900 Kč, což je nejméně v historii modelu.
Zlevnění pod magických 200 tisíc korun se však týká značně ořezané „juniorské“ výbavy Easy, která v základu vychází z nejlevnějšího stupně Classic. Oproti němu ale postrádá třeba tónovaná skla, výškově stavitelné sedadlo řidiče nebo dělená zadní sedadla. I tato základní Fabia však nabídne solidní aktivní i pasivní bezpečnost zahrnující ABS s rozdělovačem brzdného účinku, regulaci točivého momentu motoru MSR a čtveřici airbagů. Dalším prvkem výbavy je volant nastavitelný ve dvou osách, což v této kategorii aut není ani dnes pravidlem. O pohon Fabie Easy se dle očekávání postará základní tříválec 1.2 HTP o výkonu 44 kW (60 k).Zpráva o zlevnění přichází jen dva týdny poté, co Škodovka oznámila snížení produkce modelu Fabia na čtyři dny v týdnu. Počínaje březnem příštího roku se tak páteční výroba Fabií zcela zastaví. Hlavním důvodem je dle vyjádření automobilky opadnutí zájmu po vypršení šrotovného, které mladoboleslavskému výrobci zajistilo v mnohých evropských zemích nebývalý odbyt.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.