Alfa Romeo poprvé ukázala interiér své očekávané novinky, nástupce hatchbacku 147 se jménem Giulietta.
Interiér je opravdu originální a na první pohled identifikovatelný. Prim zde hraje dominantní oblý pás táhnoucí se přes celou palubní desku od volantu až ke spolujezdci. V něm je vsazeno ovládání rádia.
Níže nalezneme otočné ovladače klimatizace, výše zase průduchy, kterými vzduch z klimatizace proudí do interiéru. Jejich nízká stavba a začlenění do prostoru opravdu stojí za povšimnutí.
Nahoře se hrdě tyčí displej navigace.
Otáčkoměr se spolu s rychloměrem schovávají v samostatných tubusech, mezi nimi se ukrývají ciferníky palivoměru a teploměru.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?