Alfa Romeo poprvé ukázala interiér své očekávané novinky, nástupce hatchbacku 147 se jménem Giulietta.
Interiér je opravdu originální a na první pohled identifikovatelný. Prim zde hraje dominantní oblý pás táhnoucí se přes celou palubní desku od volantu až ke spolujezdci. V něm je vsazeno ovládání rádia.
Níže nalezneme otočné ovladače klimatizace, výše zase průduchy, kterými vzduch z klimatizace proudí do interiéru. Jejich nízká stavba a začlenění do prostoru opravdu stojí za povšimnutí.
Nahoře se hrdě tyčí displej navigace.
Otáčkoměr se spolu s rychloměrem schovávají v samostatných tubusech, mezi nimi se ukrývají ciferníky palivoměru a teploměru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?