Alfa Romeo poprvé ukázala interiér své očekávané novinky, nástupce hatchbacku 147 se jménem Giulietta.
Interiér je opravdu originální a na první pohled identifikovatelný. Prim zde hraje dominantní oblý pás táhnoucí se přes celou palubní desku od volantu až ke spolujezdci. V něm je vsazeno ovládání rádia.
Níže nalezneme otočné ovladače klimatizace, výše zase průduchy, kterými vzduch z klimatizace proudí do interiéru. Jejich nízká stavba a začlenění do prostoru opravdu stojí za povšimnutí.
Nahoře se hrdě tyčí displej navigace.
Otáčkoměr se spolu s rychloměrem schovávají v samostatných tubusech, mezi nimi se ukrývají ciferníky palivoměru a teploměru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?