Honda na autosalon v Los Angeles dovezla koncept P-NUT, tedy osobní městský transportér. Je dílem kalifornského studia Hondy
koncept měří na délku jen 3,4 metru a je tak opravdovým městským vozem. Tiskové materiály hovoří o karoserii jako kupé. Dejme tomu.
Motor je umístěn vzadu a koncepce je připravena pro rozličné typy pohonů, tedy jak malý spalovací motor, tak i hybrid nebo plnohodnotný elektromobil.
V interiéru naleznou místo jen tří cestující, řidič a dva pasažéři. Sezení je stejné jako McLarenu F1, tedy řidič uprostřed a vepředu, dva cestující po jeho bocích jsou odsunuti trochu dozadu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?