Bentley oznámil ceny svého vrcholného modelu Mulsanne. Oproti konkurenčnímu Rollsu jsou velmi slušné.
Superluxusní limuzína Mulsanne se začne prodávat za cenu 220 tisíc liber, což je dnes v přepočtu přibližně 6,3 milion korun.
Oproti Rollsu Phantom se cenově velmi liší je dokonce o několik milionů levnější.
První vozy budou dodány v létě příštího roku a celá produkce pro rok 2010 je již vyprodána. Výroba každého Mulsanne bude trvat devět týdnů, důvodem je mimo jiné rozličnost všemožných kombinací, například koberce je možné zakoupit ve 21 barvách, 24 druhů nabízí kožené čalounění a výdřevy je možno objednat v devíti variantách. Barev exteriéru je nesčetně, základní nabídka čítá 114 odstínů.
Samozřejmostí je dokonalá elektronika s připojením iPodu a dalšími vychytávkami. Příplatkový audiosystém nabídne 20kanálový zvuk s výkonem 2200 W.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.