Bentley oznámil ceny svého vrcholného modelu Mulsanne. Oproti konkurenčnímu Rollsu jsou velmi slušné.
Superluxusní limuzína Mulsanne se začne prodávat za cenu 220 tisíc liber, což je dnes v přepočtu přibližně 6,3 milion korun.
Oproti Rollsu Phantom se cenově velmi liší je dokonce o několik milionů levnější.
První vozy budou dodány v létě příštího roku a celá produkce pro rok 2010 je již vyprodána. Výroba každého Mulsanne bude trvat devět týdnů, důvodem je mimo jiné rozličnost všemožných kombinací, například koberce je možné zakoupit ve 21 barvách, 24 druhů nabízí kožené čalounění a výdřevy je možno objednat v devíti variantách. Barev exteriéru je nesčetně, základní nabídka čítá 114 odstínů.
Samozřejmostí je dokonalá elektronika s připojením iPodu a dalšími vychytávkami. Příplatkový audiosystém nabídne 20kanálový zvuk s výkonem 2200 W.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.