Ačkoliv firma Koenigsegg od plánované koupě Saabu nakonec ustoupila, nebyla jediným zájemcem. Ti zbylí mají stále zájem.
Z pohledu General Motors je důležité, že potenciálních kupců je dostatek. Koenigsegg nechtěl koupit celý Saab sám, ale ve spolupráci s bankou z Wymionu Merbanco a další výrobcem aut, tentokrát z Číny - BAIC.
Navíc podle tiskové mluvčí Saabu, Gunilly Gustavsové, na kterou se odvolává Automotive News, dalo svoji nabídku dvacet sedm potenciálních kupujících, z nichž byl Koenigsegg vybrán jako nejvhodnější.
Další zájemci tedy jsou a to dává značce naději. Naději na to, že nedopadne jako jiná značka koncernu GM, Saturn. Tu se koncern rozhodl utratit.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?