Renault chce pozměnit strategii automobilky Autovaz, která vyrábí známé Lady. Chce ji naučit vyšší kvalitě.
Koncern Renault koupil čtvrtinový podíl v Ladě před pár lety. Původně se zdálo, že zahájí produkci nových vozů, nakonec je ale všechno trochu jinak, Lada se bude učit kvalitě.
Renault si vzal inspiraci z Volkswagenu. Ten, když na počátku 90. let koupil Škodu, nezačal rovnou vyrábět vlastní vozy pod tuzemskou značkou, ale snažil se naše konstruktéry naučit vyšší kvalitě. nejprve byl zdokonalen Favorit, později se z něj stala Felicia a až potom začali vývojář pracovat na prvním autě opravdu západního střihu, Octavii.
Podobně to chce Renault udělat s Ladou. Nezačne proto chrlit nové modely, nejprve nechá udělat konstruktéry rychlokurs zdokonalení modelu Kalina a až potom se začne s novinkami.
První Lady na platformě Renaultu a Nissanu uvidíme mezi roky 2012 a 2014.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?