Diskutovaná bezpečností kampaň Nemyslíš – zaplatíš! přichází na další způsob propagace. Tentokrát ministerstvo dopravy cílí na statisíce řidičů na Facebooku.
Komunikační a sociální síť Facebook má jen v České republice přes jeden milion profilů, což je nezanedbatelná uživatelská základna pro jakoukoliv reklamu. To si zřejmě uvědomilo i ministerstvo dopravy, které zde v uplynulých dnech spustilo stránku kampaně Nemyslíš – zaplatíš! (odkaz).Ta doteď eviduje více než 86 tisíc fanoušků a čtenáři zde najdou pohromadě veškeré informace o kampani včetně propíraných videí a mnohdy nepěkných fotografií ostatních uživatelů. Neméně nepěkná je i aplikace s názvem „Dožiju se konce roku?“, kde každý z vás může zjistit, zda při svém způsobu jízdy do konce roku zemře při dopravní nehodě. Drsné? Ano, ale život na silnicích takový být umí. A bez slitování.TIP: AutoRoad.CZ na Facebooku – staňte se naším fanouškem!Dle ministerstva je hlavním cílem facebookové kampaně upozornit řidiče na rizika související se závěrečným obdobím roku, kdy se zhoršuje sjízdnost silnic, zmenšuje viditelnost a stále mnoho řidičů jezdí na letních pneumatikách. Facebook je navíc ideální prostředek pro komunikaci s nejrizikovější skupinou mladých a nezkušených řidičů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?