Světem se šíří spekulace, že budoucí nejmenší Audi, model A1, nedostane pohon všech kol Quattro. U tohoto výrobce je to zarážející.
Audi totiž na své tradici výrobce jednoho z nejlepších světových pohonů všech kol velmi lpí a ačkoliv do menších modelů nedodává standardní Torsen, ale jen Haldex, rádo vždy svoji slavnou značku připomene.
Audi A1 podle všeho žádnou technologii pohonu všech kol nedostane. Mohou za to výrobní náklady, Audi nechce zopakovat chybu, kterou učinila u modelu A2, tedy malého, ale příliš drahého vozu (ačkoliv tam se nejednalo zrovna o pohon všech kol, ale spíše o nadčasový hliníkový prostorový rám).
Malých aut s pohonem 4x4 je velmi málo a mohli bychom je spočítat snad na prstech jedné ruky. Audi A1 by bylo vítaným oživením.
Škoda.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?