Volvo konečně vypustilo první snímky velmi očekávaného sedanu S60. Předchozí generace linku už dávno opustila, kde je tedy nástupce?
Volvo S60 je pro severskou značku opravdu velmi důležitý vůz. Po poměrně slibném XC60 je S60 krokem k novému image značky. Pryč jsou hranaté vozy, přichází oblé vozy.
U Volva S60 má jít ve stopách sportovnosti. Má jít o nejsportovnější vůz v historii Volva a stát na špici segmentu.
Mimo to automobilka vyzdvihuje bezpečnost. Například systém, který umí zabránít nehodám s chodci, sleduje okolní pohyb a vkročí-li chodec na silnici, S60 je schopno zastavit a zabránit nehodě.
Až automobilka vypustí další snímky, samozřejmě je ihned zveřejníme.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?