Kde jsou ty doby, kdy Porsche vyrábělo dvě až tři auta. Dnešní paleta je opravdu široká a bude ještě širší.
Porsche dnes vyrábí Boxster (nezapomeňte se podívat na novinku v této řadě - Boxster Spyder) a od něj odvezené kupé Cayman, slavnou 911, SUV Cayenne a nově i sedan Panamera. Takto širokou výrobní řadu Porsche ještě nemělo.
Aby bylo z čeho vybírat, podle Porsche se vedle Cayenne postaví menší SUV, takzvaný Roxter. Jeho platforma bude sdílená s Audi Q5. V tomto roce očekáváme i základní model, duchovního nástupce modelu 928 s motorem vepředu a platformou od Panamery. Tím se dostáváme na sedmici modelů.
Prestiž je ovšem třeba také budovat a proto se časem dočkáme i nástupce legendárního GT Carrera, tedy supersportu nejsupersportovatějšího.
Mimo to bude v létě 2012 představena nová generace Porsche 911 a dočkat bychom se měli i sporťáku na elektřinu, jak je nyní v módě.
Péče bude věnována i stávajícím modelům, Porsche má ve zvyku své modely průběžně zdokonalovat. Za dva roky se proto dočkáme mimo jiné hybridní Panamery.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?