Pro letošní show speciálních aut SEMA 2009 si Subaru připravilo opravdovou lahůdku - sněhochod upravený z Imprezy.
Vzpomínáte na film Taxi 3, kdy se Daniel dostává přes zasněžené kopce velmi snadno, jen místo kol nasadí pásy? Tak přesně tohle řešení nyní ukazuje Subaru na svém modelu WRX STi.
Subaru Impreza WRX STi si díky chytrému řešení pohonu všech kol dokáže poradit téměř s jakýmkoliv povrchem, ale sníh je dost velký problém i pro takto dobrý vůz. Chce to něco navíc.
Pásy na místo každého kola fungují stejně jako pneumatiky, krom toho, že je každý z nich poháněn, je zajištěno i zatáčení natočením pásů přední nápravy.
Pod kapotou kluše 400 koní a výkon je přenášen přes pětistupňovou převodovku a programovatelný centrální diferenciál.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?