Pro letošní show speciálních aut SEMA 2009 si Subaru připravilo opravdovou lahůdku - sněhochod upravený z Imprezy.
Vzpomínáte na film Taxi 3, kdy se Daniel dostává přes zasněžené kopce velmi snadno, jen místo kol nasadí pásy? Tak přesně tohle řešení nyní ukazuje Subaru na svém modelu WRX STi.
Subaru Impreza WRX STi si díky chytrému řešení pohonu všech kol dokáže poradit téměř s jakýmkoliv povrchem, ale sníh je dost velký problém i pro takto dobrý vůz. Chce to něco navíc.
Pásy na místo každého kola fungují stejně jako pneumatiky, krom toho, že je každý z nich poháněn, je zajištěno i zatáčení natočením pásů přední nápravy.
Pod kapotou kluše 400 koní a výkon je přenášen přes pětistupňovou převodovku a programovatelný centrální diferenciál.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?