Ford ukazuje, že je nejzdravější ze všech tří velkých amerických automobilek. Ve třetím čtvrtletí vykázal poměrně značný zisk.
Ford dokázal ve třetím čtvrtletí roku 2009 po dlouhé době přivést své hospodaření do zisku. Čistý zisk dosáhl 997 milionů dolarů, z toho 357 milionů pochází ze severoamerické divize, která se do černých čísel dostala poprvé od roku 2005.
Fordu se podařilo i přes pokles prodejů osekat náklady. Mimo to krátkodobě pomohlo i šrotovné. Firma očekává dostatečný zisk v roce 2011, krátkodobé vyhlídky jsou nejisté.
Agentura Moody's na oznámení reagovala vylepšením ratingu, z Caa1 na stále spekulativní stupeň B3.
V loňském roce Ford prodělal 14, 6 miliardy dolarů.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.