S rozvojem hybridních a elektrických vozů se začíná klást čím dál větší důraz na bateriové články. Koncern PSA zvolil společnost Sanyo.
Japonská značka Sanyo není v oblasti dodávek autobaterií pro elektromobily žádným benjamínkem. Jeho baterie odebírají snad všichni významní výrobci.
Koncern PSA Peugeot Citroën bude odebírat baterie s technologií NiMH. To tedy znamená, že nevyužije nejmodernější technologie Li-Ion, které Sanyo vyrábí také pro Volkswagen.
Peugeot na trh uvede své první hybridy v roce 2011. Půjde o model 3008. Citroën má v plánu uvést hybridní DS5 v témže roce.
Na rozdíl od většiny konkurentů se rozhodl koncern PSA pro trochu jiné řešení, místo malého benzínového motoru použije diesel.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?