Divize M ukazuje co za posledních 25 let dokázala s řadou 5. Na veřejnost se dostaly i dva nikdy nevyráběné modely, kabriolet a kombík.
Archívy často uchovávají zajímavá tajemství. Takový archív BMW při oslavách čtvrtstoletí vyladěného manažerského sedanu M5 vydal tajemství hned dvě.
První jsme viděli již před pár dny, šlo o kabriolet generace E34, který se nikdy neukázal v sériové podobě. Přečtěte si BMW před lety chtělo vyrábět M5 kabrio, veřejnost ho viděla teprve nyní.
Dalším objevem z archívu je BMW M5 minulé generace, tedy E39 s karoserií kombi. Když BMW vypustilo M5 v poslední generaci i jako kombík, nešlo o první takový vůz, jaký automobilka vyvinula.
Kombík existoval již v generaci minulé. Proč se ale nedostal do prodejů? Je to snadné, BMW se bálo, že by takový vůz devalvoval chráněné písmeno M.
BMW Blog
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?