Divize M ukazuje co za posledních 25 let dokázala s řadou 5. Na veřejnost se dostaly i dva nikdy nevyráběné modely, kabriolet a kombík.
Archívy často uchovávají zajímavá tajemství. Takový archív BMW při oslavách čtvrtstoletí vyladěného manažerského sedanu M5 vydal tajemství hned dvě.
První jsme viděli již před pár dny, šlo o kabriolet generace E34, který se nikdy neukázal v sériové podobě. Přečtěte si BMW před lety chtělo vyrábět M5 kabrio, veřejnost ho viděla teprve nyní.
Dalším objevem z archívu je BMW M5 minulé generace, tedy E39 s karoserií kombi. Když BMW vypustilo M5 v poslední generaci i jako kombík, nešlo o první takový vůz, jaký automobilka vyvinula.
Kombík existoval již v generaci minulé. Proč se ale nedostal do prodejů? Je to snadné, BMW se bálo, že by takový vůz devalvoval chráněné písmeno M.
BMW Blog
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.