Automobilky se musí snažit podporovat své moderní technologie všemi dostupnými způsoby. Proč tedy nepřizpůsobit americkou tradici hot rodů k obrazu svému?
Hot rod, to je ikona americké automobilové výroby. Stará auta upravená na maximální rychlost, či spíše zrychlení v přímce.
Ford si pro propagaci svých motorů EcoBoost vybral právě tento zajímavý typ propagace. Nechal společnosti Detroit Street Rods postavit repliku karoserie Fordu z roku 1934 a do ni namontovat svůj přeplňovaný šestiválec.
Tradicí přitom je dávat pod kapotu hotrodů smallblock, tedy osmiválec, Ford ale hodlá demonstrovat, že jeho EcoBoost má výkonu jako osmiválec, ale spotřeba je o 20 % nižší.
Dvakrát přeplňovaný motor je tak naladěn na výkon 400 koní, což je přibližně o 50 více než v klasických modelech.
Cestujícím bude poskytnut veškerý komfort moderního vozu včetně chytré audiosoupravy a klimatizace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.