Podle předsedy představenstva Škody Auto Reinharda Jung stojí za černými čísly především modelová ofenzíva v čele s prvním SUV výrobce – modelem Yeti, o který je nebývalý zájem. Škoda také uvedla několik nových úsporných variant svých produktů pod označením Greenline.
Jung neopomněl zmínit ani význam šrotovného či rostoucích asijských trhů: „Prodejní výsledky výrazně podpořilo šrotovné, zejména v sousedním Německu a rostoucí čínský trh, který i ve složitém období jako jeden z mála významně posiloval.“ Podle něj má navíc Škoda potenciál růstu i pro zbylé měsíce letošního roku a velká očekávání vkládá i do kombi verze vlajkového Superbu.
Celkem za první tři čtvrletí 2009 prodal mladoboleslavský výrobce 504.625 aut, což je o 5 procent méně než vloni. Stále jde ale o velmi dobrý výsledek, neboť celý automobilový průmysl klesl takřka o 12 procent.
Komerční sdělení