Pro Lotus to není nic nového, základy svých aut prodal již dříve. Nyní si každý může zakoupit i platformu Evory.
Je tomu 14 let co Lotus naposledy opravdu zgruntu vyvinul nový vůz. Byl jím model Elise a jeho základ byl taktéž nabídnut k použití. Objevil se tak například pod kapotou Opelu Speedster, Vauxhallu VX220, nebo elektrické Tesly Roadster.
Tedy i v tomto případě bude mít každý zájemce možnost postavit si, samozřejmě po zaplacení příslušných licencí, vlastní vůz na tomto základě.
Automobilka navíc už má navržený elektrický systém Přímo za sedadly se bude nacházet rozměrná skříň s bateriemi, dále, přímo mezi koly, se bude nacházet elektromotor přímo navazující na diferenciál.
Pro malou automobilku takovýto prodej představuje vítané přilepšení k nákladnému vývoji sportovních modelů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?