Land Rover bude po extrémně dlouhé, 61 let trvající době ve výrobě pravděpodobně nahrazen. Mohou za to stále přísnější předpisy.
Land Rover Defender je tím vozem, který zaručil značce status v terénu jen velmi těžko porazitelného vozu.
Od roku 1948 se vyrábí vůz, jehož postupný vývoj ať už po měnších nebo větších krocích došel až do roku 2009 se jménem Defender.
Automobilku Land Rover nyní vlastní Tata a musí řešit problém. Kam s ním?
Pravidla ve světě se stále zpřísňují. Z původně jednoduchého vozu se stává čím dál sofistikovanější stroj, za což mohou především emisní, ale také bezpečnostní kriteria.
Chléb se bude lámat v letech 2012 nebo 2013. V tuto dobu by měl přijít obměněný Defender.
V tuto dobu ještě není jasné jak se bude Defender měnit. Možná půjde o rozsáhlou modernizaci jako v roce 1983. Nicméně v úvahách je i kompletně nový model načrtnutý na bílém papíře.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.