BMW M3 kombi V10 - to není jen náhoda

Marek Litzman, 15. října 2009, 10:41 Google+

BMW se k výrobě silného M3 s karoserií kombi nikdy neodhodlalo. Asi i proto došla tunerovi jménem Manhart trpělivost a rychlý kombík sestrojil sám. A když už, tak už.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
3 Touring Manhart

3 Touring Manhart | foto: Manhart

Sdílejte článek

Klasické BMW M3 má pod kapotou čtyřlitrový osmiválec o výkonu 420 koní. Ale není to málo? Pro někoho asi ano. A když už se tam vejde, proč nepoužít rovnou desetiválec z větší pětky, když ho máme k dispozici?

Ano, tento rychlý kombík má pod kapotou desetiválec o objemu pět litrů přímo z většího M5, popřípadě M6. Tam dává výkon 500 koní...ale moment, není to málo?

Pár úprav jako nerezové potrubí, vylepšená elektronika a něco málo k tomu vyšponovalo výkon až na 550 koní, o 130 více než má klasická M3 a o 278 koní více než můžete dostat v jakémkoliv sériovém kombíku řady 3. To je prosím dvojnásobek.

Potom není divu, že tento expres zrychlí z klidu na stovku za 4,3 sekundy a dosáhne až na maximální rychlost 324 km/h.

Převodovka má sedm stupňů, jmenuje se SMG a pochází taktéž z pětkové řady.

Nešetřilo se ani na úpravách podvozku. Přitvrzený a snížený podvozek si s přísunem výkonu jistě rád poradí.

V interiéru se nešetřilo ušlechtilými materiály jako alcantrou, maximum použitých dílů navíc pochází přímo od samotného BMW.

Tak a teď už jen to někde sehnat...

Vytisknout

Diskuze: BMW M3 kombi V10 - to není jen náhoda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Supasse V

Suzusho Supasse V - kousek Zondy, kousek Enza a lehký jako pírko

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud