 
            Novinka navazující svým designem na klasické brouky z druhé poloviny minulého století bude hotova do roku 2012.
Volkswagen nabídne druhou generaci svého retra s mnohými úpravami.
Současná generace se totiž prodává již velmi dlouho, na trhu je již od roku 1998 a to se dnes nenosí. Přesto se svého nástupce dočká až po dlouhých čtrnácti letech výroby.
Oproti současné generaci nabídne především mnohem více místa v interiéru, speciálně na zadních sedadlech. Firma také očekává, že bude mnohem úspěšnější.
Bude také mnohem více vidět, aby mohl demonstrovat pokrok v designu a dalších oblastech koncernu Volkswagen. Zhodnotit tohle snažení bychom měli mít možnost v roce 2011, kdy by se novinka mohla představit veřejnosti na nějakém z autosalonů.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?