Škoda se nedlouho před faceliftem rozhodla vypustit nejořezanější Fabii, model Start. Za necelých 220 tisíc korun nabízí výbavu srovnatelnou s Classicem.
Škoda snížila cenu své Fabie již nebezpečně blízko ke hranici dvou set tisíc korun, přesněji na 219 900 Kč.
Za tuto cenu si zákazník musí odpustit myšlenky na nějakou velkou výbavu, dobrý pocit tak budou vyrábět jen čtyři airbagy, přípravou na rádio a detaily jako výškově stavitelné sedadlo řidiče a nastavitelný volant. Oproti Classicu se kupující nedočká klimatizace ani centrálního zamykání.
Oba posledně zmíněné prvky bude možné přiobjednat za 10 tisíc korun, tedy s akční výbavou Classic plus.
Je třeba říct, že nelze očekávat, že by si nejlevnější Fabii koupilo mnoho lidí, kdo najde v kapse 220 tisíc, dalších deset za klimatizaci a centrál už někde vydoluje.
Jisté je, že touto příznivější cenovou politikou se Škoda konečně dostává na cenovou úroveň vlastní konkurence.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?