Daihatsu e:S - menší, ještě menší, nejmenší...

Marek Litzman, 12. října 2009, 09:26 Google+

V záplavě konceptů, které se chystají do Tokia, nesmíme zapomenout ani na zajímavé, čistě městské supermini od Daihatsu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
e:S

e:S | foto: Daihatsu

Sdílejte článek

Modře lakovaný koncept s bílou střechou je každým coulem městským vozem. Jeho délka jen o deset centimetrů přesahuje tři metry, měří jen o 12 centimetrů více než Toyota iQ.

Minimální délce odpovídá i minimální hmotnost, jen 700 kilo, což se zdá být dobré. Nižší hmotnost je zde výhodná, protože nižší hmotnost znamená slabší a tím pádem menší motor. To se při konstrukci miniauta hodí.

Pod kapotou tentokrát není žádný motor budoucnosti, ale klasický benzínový maloobjemový motor o nezveřejněném objemu. Ve městě se hodí technologie Stop-start.

Automobilka tuto novinku deklaruje jako koncept, ale na první pohled je jasné, že takovýto vůz by mohl úplně klidně sjíždět z výrobních linek. Zda se ho dočkáme i v Evropě, nevíme.

Vytisknout

Diskuze: Daihatsu e:S - menší, ještě menší, nejmenší...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Lancer Evo X

Mitsubishi Evo X - lehké povzbuzení pro rok 2010

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud