Aston Martin není z aut, které by bylo snadné mít doma v garáži. Ale vypadá to, že tomu tak nezůstane nadlouho, pokud se opravdu zrealizuje projekt se jménem Cygnet.
Pokud Aston Martin opravdu začne vyrábět Cygnet, půjde o bezkonkurenčně nejmenší vůz v nabídce tohoto výrobce. Cygnet je totiž překapotovaná Toyota iQ, superkrátký městský vůz.
Drobná Toyota dostala velkou přední Masku tak typickou pro Astony.
Zatím není jasné jak by mohl být Cygnet dodáván. Je například možné, že by šlo o raritku pro majitele "regulérních" Astonů.
První kusy by se na trhu mohly objevit už v příštím roce a s trochou štěstí by si svého vlastního Astona mohl koupit téměř každý.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.