Hyundai i30 sa v ČR teší zisku titulu "Firemné auto roka 2009". Celkovo tak vyhral anketu ALD Automotive Fleet Awards 2009, kde si trofej odniesol kombík i30 CW v kombinácii s naftovým motorom 1,6 CRDi VGT.
Obľúbenosť stredne veľkých kombi zrejme nie je u manažérov náhodná. Okrem tradičnej Octavie Combi, alebo Fordu Focus Combi sú na trhu aj iné zaujímavé a obľúbené kombíky. Najjasnejším príkladom obľúbeného fleetového kombi je Hyundai i30 CW, ktorý sa v prestížnej ankete ALD Automotive FLEET Awards 2009 stal najlepším firemným autom roka v kategórii referentských vozidiel.
Titul firemného auta roku 2009 sa podarilo modelu Hyundai i30 CW získať s moderným vznetovým agregátom 1,6 CRDi VGT, tento kombík tak porazil ostrieľanú konkurenciu v podobe Škody Octavia Combi 1,9 TDI, alebo Fordu Focus 1,6 TDCi.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?