Situace je těžká a je třeba šetřit. Management Hondy usoudil, že velké designové studio v Německu je zbytečné, proto ho zavře.
V roce 1992 otevřela Honda velké studio v Německu, ve městě Offenbach. Ve dvou patrech se rozkládalo 3000 metrů čtverečních designových dílen.
Hondě tak v Evropě zůstane jediné designové centrum, mnohem menší kancelář v Itálii. Její rozloha je jen 200 metrů čtverečních.
Zavřením studia samozřejmě design automobilky nekončí, Honda má další designová centra, například přímo v Japonsku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?