Situace je těžká a je třeba šetřit. Management Hondy usoudil, že velké designové studio v Německu je zbytečné, proto ho zavře.
V roce 1992 otevřela Honda velké studio v Německu, ve městě Offenbach. Ve dvou patrech se rozkládalo 3000 metrů čtverečních designových dílen.
Hondě tak v Evropě zůstane jediné designové centrum, mnohem menší kancelář v Itálii. Její rozloha je jen 200 metrů čtverečních.
Zavřením studia samozřejmě design automobilky nekončí, Honda má další designová centra, například přímo v Japonsku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?