Lotus vedle svého staršího modelu Exige Cup 260 představil i méně exkluzivní verzi, kterou pojmenoval S240.
Novinka S240 přebírá některé prvky především v aerodynamice z rychlého modelu Cup 260. Totožný je především přední nárazník, který je asi nejlepším poznávacím znamením.
Druhým významným poznávacím prvkem je velké křídlo vzadu, které se inspirováno konceptem GT3.
Z technických úprav vidíme především příplatkové tlumiče, které mají značku Ohlins.
Zrychlení z klidu na sto bylo vždy parádní disciplínou tohoto vozu, trvá jen 4,1 sekundy. Výkon pochází z přeplňovaného čtyřválce 1,8 od Toyoty.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?