Honda na autosalonu v Tokiu zavzpomíná na vlastní začátky. Ukáže totiž koncept EV N, který designově navazuje na první vozy této dnes proslulé značky.
Honda se v Tokiu bude věnovat, podobně jak většina tamních výrobců, budoucnosti s pohonem na elektřinu. Jedním takovým je i roztomilý EV N.
Design odkazuje na maličké vozy řady N (N360 až N600), které Honda vyráběla na přelomu 60. a 70. let minulého století. Jen tak pro zajímavost, ono číslo udává objem motoru, objem základní verze tak opravdu činil jen 354 kubických centimetrů, neboli 0,35 litru.
Na maloobjemové motory ale zapomeňte, vždyť doba ropná končí, nastává doba elektrická. Proto je i koncept EV N poháněn elektromotorem. Automobilka bohužel nebyla sdílná a žádné bližší údaje nezveřejnila.
Jediné co víme je, že ve dveřích spolujezdce bude skryté jiné vozítko, totiž Honda UX-3. Tento zajímavý dopravní prostředek jsme již představili v tomto článku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.