Mitsubishi to s domácím autosalonem myslí vážně. Kromě konceptů s technologií i-MiEV uvidíme i koncept budoucího terénního vozu, s jejichž výrobou mají u tří diamantů docela dobré zkušenosti.
Tohle budoucí SUV má pod kapotou pohonné ústrojí, které se skládá z benzínového čtyřválce o objemu 1,6 litru o nezveřejněném výkonu. Ten může mít dva úkoly, dokáže jednak zásobovat výkonem přední kola, ale také pracovat výhradně jako generátor elektrického proudu.
Náznak generátoru značí, že auto je schopno jezdit i jen výhradně na elektřinu. Elektromotory jsou v autě dva, jeden zásobuje energií přední kola a je v běhu většinu času elektromotoru. Druhý motor, který je napojen na zadní nápravě, je použit v době, kdy je třeba více síly nebo v případě prokluzu.
V případě, že dochází energie v bateriích, auto se přepne na mód sériového hybridu, tedy uspořádání, kdy baterii dobíjí benzínový motor. Teprve ve chvíli, kdy auto jede vyšší rychlostí, převede převodovka výkon benzínového motoru na kola a auto začne fungovat jako paralelní hybrid. K dispozici je samozřejmě i nadále systém 4x4 provozovaný přes motor na zadních kolech.
Kromě toho, že auto dokáže zpět získávat část brzdné energie, je možné nabíjet baterie přes domácí nabíječku a také přes plánované rychlonabíjecí stanice.
Za zmínku ještě stojí schopnost auta energii z baterie i dávat. Mitsubishi do kufru přichystalo klasickou zásuvku, přes kterou je možné živit například spotřebiče při kempování, ale automobilka v tiskové zprávě zmiňuje i energii pro případ přírodní katastrofy.