Španielska automobilka Seat sa rozhodla ukončiť výrobu nie príliš slávneho Seatu Toledo, ktorý sa vyrábal od roku 2004. Dôvodom je hlavne menší záujem zo strany zákazníkov.
Automobilka Seat sa rozhodla ukončiť výrobu nie príliš úspešného modelu Toledo, ktorý nenaplnil očakávania výrobcu. Seat Toledo aktuálnej generácie prišiel na trh v roku 2004, ako netradične poňatá verzia sedanu, odvodená od modelu Altea. Podvozková platforma je totožná so súrodencami Seat Leon, Altea, Altea XL, alebo VW Golf a Škodou Octavia.
Automobilka Seat sa rozhodla ukončiť výrobu modelu Toledo v španielskom meste Martorello hlavne kvôli nenaplneným plánom výroby a predaja modelu, keďže výroba spolu s dopytom po Seate Toledo z roka na rok klesala. O menšej obľúbenosti Toleda v modelovom portfóliu Seatu hovorí aj fakt, že posledná modernizácia, ktorá Alteu, Alteu XL a Leon nedávno zasiahla, sa Toledu vyhla.
To, či sa dočkáme aj nasledujúcej generácie Seatu Toledo zatiaľ nie je známe, avšak je vysoko pravdepodobné, že tento kontroverzný model ostane bez nástupcu.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.