Už málem zapomenutý koncept LRX se dočká sériové výroby. V showroomech ho uvidíme do dvou let a dvou dnů a mělo by jít o relativně ekologický vůz.
Land Rover svůj koncept LRX představil již před více než rokem, od té doby se o něm občas trochu neurčitě mluvilo, ale nic nebylo jisté. Až v dubnu přišla informace, že britská vláda nabízí automobilce dotaci, pokud podobný vůz vyvine.
Podle včerejší tiskové konference, kterou zástupci Land Roveru uspořádali, byl tohle jeden z nejvýznamnějších impulsů ke spuštění výroby nejmenšího SUV LRX.
Očekává se, že tento stylový dvoudveřový model bude nejekologičtější z celé produkční řady známého výrobce. Velké množství dílů bude pravděpodobně převzato ze zatím nejmenšího modelu Freelander. Půjde proto o čistokrevné SUV, nikoliv o off-road.
Na trh by se novinka měla dostat do dvou let.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.