Už málem zapomenutý koncept LRX se dočká sériové výroby. V showroomech ho uvidíme do dvou let a dvou dnů a mělo by jít o relativně ekologický vůz.
Land Rover svůj koncept LRX představil již před více než rokem, od té doby se o něm občas trochu neurčitě mluvilo, ale nic nebylo jisté. Až v dubnu přišla informace, že britská vláda nabízí automobilce dotaci, pokud podobný vůz vyvine.
Podle včerejší tiskové konference, kterou zástupci Land Roveru uspořádali, byl tohle jeden z nejvýznamnějších impulsů ke spuštění výroby nejmenšího SUV LRX.
Očekává se, že tento stylový dvoudveřový model bude nejekologičtější z celé produkční řady známého výrobce. Velké množství dílů bude pravděpodobně převzato ze zatím nejmenšího modelu Freelander. Půjde proto o čistokrevné SUV, nikoliv o off-road.
Na trh by se novinka měla dostat do dvou let.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?