Buick si brousí zuby na rozvíjející se oblast luxusních - chcete-li prémiových - hatchbacků. Světu nyní ukazuje jak si své působení v prestižní kategorii představuje.
Konkurence ve třídě malých luxusních vozů je dnes opravdu velká. Kromě již delší dobu prodávaného Audi A3 tu máme sestavu BMW třídy 1, nového, zatím nepředstaveného Lexusu, Volva C30, řadit sem můžeme i Lancii Delta. Je toho dost a dost.
Nyní Buick. Ačkoliv se nedá předpokládat, že by se vůz s touto značkou v dohledné době podíval na tuto stranu oceánu, jde stejně o zajímavý signál, lidé jsou ochotní kupovat si drahá a luxusní, ač malá auta.
Buick světu ukázal hned několik možných variant jakým směrem by nový hatchback mohl směřovat a podle ohlasů veřejnosti vyberou marketingoví specialisté ten pravý, potenciálně úspěšný vůz. Tak který se líbí právě vám?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?