Buick si brousí zuby na rozvíjející se oblast luxusních - chcete-li prémiových - hatchbacků. Světu nyní ukazuje jak si své působení v prestižní kategorii představuje.
Konkurence ve třídě malých luxusních vozů je dnes opravdu velká. Kromě již delší dobu prodávaného Audi A3 tu máme sestavu BMW třídy 1, nového, zatím nepředstaveného Lexusu, Volva C30, řadit sem můžeme i Lancii Delta. Je toho dost a dost.
Nyní Buick. Ačkoliv se nedá předpokládat, že by se vůz s touto značkou v dohledné době podíval na tuto stranu oceánu, jde stejně o zajímavý signál, lidé jsou ochotní kupovat si drahá a luxusní, ač malá auta.
Buick světu ukázal hned několik možných variant jakým směrem by nový hatchback mohl směřovat a podle ohlasů veřejnosti vyberou marketingoví specialisté ten pravý, potenciálně úspěšný vůz. Tak který se líbí právě vám?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?