Pod kapotou luxusního vozu trůní rozložitý dvanáctiválec o výkonu 544 koní. Za zmínku stojí točivý moment 750 Nm, který je rozložen ve velmi plochých 1500-5000 ot/min.
Za hladký průběh točivého momentu může přeplňování. Šestilitrový dvanáctiválec je dopován turbem, které přináší sílu především v nízkých otáčkách.
Cena za silný motor není úplně lidová, nicméně oproti konkurenci velmi schopná. BMW 760i je možné koupit od 3,5 milionu korun.
Motor je spřažen s osmistupňovou převodovkou, přičemž tato soustava dosáhne díky EfficientDynamics, variabilním časování ventilů VANOS a dalším technologiím spotřebu 12,9 litru na 100 ujetých kilometrů.
BMW 7 je samozřejmě prošpikováno moderní technikou, zmiňme například adaptivní tempomat, který umí i zastavit a sám se rozjet, nebo systém zamezující náhodnému vyjetí ze svého pruhu.