Koncern Volkswagen prý údajně vyjednává s japonskou automobilkou Suzuki Motor o koupi části vlastnického podílu. Pokud by jej ovládl celý, stalo by se Suzuki už jedenáctou značkou VW Group.
Podle zpráv agentury ČTK tuto informaci uvedl manažer japonského výrobce pro německý týdeník Automobilwoche. Už letos by podle něj mělo dojít k podpisu rámcové smlouvy.
Zatím není jisté, jak velký podíl by Volkswagen získal, ale nejčastěji padají slova o 10 procentech. Propojení kapitálu obou automobilek bude zřejmě výhodné pro obě zúčastněné strany. Zatímco Volkswagen získá strategicky nesmírně důležitý přístup na asijský trh, Suzuki vytěží maximum z technologií tohoto evropského giganta.
Podle předsedy dozorčí rady VW Ferdinanda Piëcha prý v současné době jedná Volkswagen i s jinými automobilkami. Pokud by se podařilo začlenit Suzuki do VW Group, stalo by se už jedenáctou značkou koncernu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?