Fiat na autosalonu ve Frankfurtu ukáže svůj příspěvek ke své asi nejproslulejší značce - Ferrari. Půjde o malou pětistovku, ovšem vyšperkovanou k nepoznání.
Fiat se už delší dobu snaží profilovat pětistovku jako trochu sportovní autíčko. Máme tu opravdu výkonnou verzi Abarth, která zadupe do země snad všechny konkurenty a nyní je tu vyladěná verze od Ferrari.
Vše vychází z opravdu rychlé verze Abarth s výkonem 180 koní. Ve spolupráci s Ferrari je vše vyladěno k maximální dokonalosti a pětistovka je ještě lepším sportovním náčiním než dosud.
Úpravy v interiéru se nesou v duchu slavné značky. Za volantem se sportovními tvary najdeme pádla na řazení, přístrojová deska je pokryta karbonovými vlákny.
Nový a mnohem sportovnější je i přístrojový štít. Automobilka navíc slíbila i nějaké to odlehčení, například v oblasti sedadel.
Taky si hned jdete koupit jedno?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?