FRANKFURT: Volkswagen Up! dostává svoji sériovější podobu

Marek Litzman, 15. září 2009, 10:59 Google+

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu představí svého "brouka pro 21. století," půjde o model E-Up! s mnohem sériovějším vzezřením než dosud.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
E-Up!

E-Up! | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Asi správně odhadnete, že nenápadné písmenko E před názvem vozu odkazuje na elektrický pohon miniauta.

Malý vůz, který chce Volkswagen do několika let vyrábět, je poháněn elektromotorem o výkonu 80 koní. To stačí na maximální rychlost 135 km/h a zrychlení z klidu na stovku za 11 sekund. Autu se bude jistě lépe dařit v městských rychlostech.

Elektromotor zásobuje baterie s kapacitou 18 kWh, která stačí na dojezd přibližně 130 kilometrů, což by mělo být v městském provozu dost.

Budoucí Up nebude samozřejmě nabízen jen s elektromotory, automobilka přirozeně počítá s nasazením moderních motorů TDI a TSI s nejmenšími možnými objemy.

E-Up je velmi krátkým vozem, na délku má jen tři metry a dvacet centimetrů k tomu, ale i do takto malé karoserie se vejdou tři dospělí a jedno dítě, tedy uspořádání 3+1.

Tvary jsou tentokrát mnohem realističtější než v případě původních konceptů Up!, s takovýmto exteriérem by mohlo auto ihned začít sjíždět z linek, interiér ještě pravděpodobně dozná úprav.

Otázkou je kdy se přesně podobného vozu dočkáme, jisté je jen to, že elektrickou verzi Volkswagen očekává v roce 2013.

Vytisknout

Diskuze: FRANKFURT: Volkswagen Up! dostává svoji sériovější podobu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Roadster

FRANKFURT: Mini Roadster concept - kupákův doprovod

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud