Audi vehementně utišovalo spekulace, že ve Frankfurtu uvidíme elektrickou verzi supersportu R8. Nyní ale samo pustilo podezřelou skicu.
Audi je ohledně této novinky velmi skoupá na informace. Vypustilo jedinou skicu sportovního vozu, který se zatím zdá být velmi podobný klasickému R8.
Vzhledem k tomu, že Mercedes již oznámil, že svůj nový Gullwing bude od roku 2015 prodávat i jako elektromobil, pro Audi je to jistě dobrý impuls k tomu, aby předvedla svůj "náskok díky technice" a uvedla podobný vůz dříve.
Když si dáme dohromady starší oficiální prohlášení, pravděpodobně nepůjde jen o předělávku současného R8, ale buď o úplně nový, nebo alespoň částečně pozměněný model založený na tomto supersportu. Osobně bych se přiklonil spíše ke druhé variantě.
Jedinou jasnou informací je datum představení - 15. září na autosalonu Frankfurt.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.