Čtvrteční rychlostní závod se startem v pražské Pařížské ulici možná bude i zkouškou zdatnosti posádek nových policejních vozů značky Volkswagen Passat R 36. Jsme připraveni dozorovat tuto akci nejen na území metropole, sdělil Jiří Dušek, náměstek pražské dopravní policie.
Rychlostní závod takřečených "rozmařilých mužů" má samozřejmě svůj start i cíl. Právě dojezdové místo je podle policie ze strany účastníků závodu přísně tajeno. Agentuře Mediafax se podle dostupných informací podařilo zjistit, že z Pařížské ulice se "rozmařilí muži" ve svých silných vozech vydají buď na dálnici D1 a na 160 kilometru se vrací zpět na Prahu.
Údajně druhá z verzí je dálnice D5 s cílem v Plzni. "Ať už se účastníci ze startu vydají kamkoliv, věříme, že nikdo z nich nebude policisty zbytečně provokovat," uzavřel pro Mediafax policejní zdroj.
Závod bude odstartován ve 12 hodin.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.