Volvo původně plánovalo uvést sériovou verzi nové generace modelu S60 už na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu. Nakonec ale tyto úmysly přehodnotilo.
Současná generace S60ky už je opravdovým automobilovým dědečkem, první kus sjel z výrobní linky už v roce 2000. Proto není divu, že její prodeje byly poslední léta spíše sporadické. Volvo proto přistoupilo k radikálnímu kroku a 31. března letošního roku opustilo továrnu v Ghentu poslední Volvo S60. Pro úplnost připomeňme, že za 9 let fabrika vyprodukovala téměř 580 tisíc „es šedesátek“.
Novou generaci proto milovníci značky vyhlížejí s velkými nadějemi. Volvo nejdříve plánovalo prezentovat její sériovou podobu už letos na frankfurtském autosalonu a prodeje zahájit nejpozději do konce roku.
Nyní však švédové obrací a model S60 v produkční verzi do Frankfurtu nepřivezou. Podle dostupných zpráv by se na veřejnosti měl nový vůz představit až příští rok. Důvody tohoto rozhodnutí nebyly uvedeny, ale spekuluje se o zpomalení prací a investic v souvislosti s nejasnou budoucností značky.
Příští měsíc by se měl celý tým inženýrů s novým autem přesunout na legendární Nordschleife a proklepnout nové Volvo S60 do morku kostí.
Prozatím se tedy musíme spokojit se studií S60 Concept, kterou Volvo poprvé prezentovalo letos v Detroitu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?