Len prednedávnom svetom preletela správa, že do koncernu Fiat pribudne nová značka Chrysler. Čo asi vznikne spojením talianskej eleganie a amerických muskulatúrnych tvarov? Výsledkom je nasledujúci koncept...
Americká automobilka Chrysler prežívala v poslednom období veľmi krušné chvíle, dá sa povedať, že bojovala o prežitie. Pomocnú ruku podal Chrysleru nakoniec taliansky Fiat. Mnohých preto napadla otázka, čo vznikne, ak sa spojí talianska elegancia (Fiat) a muskulatúrne americké tvary (Chrysler).
Nič iné, než dizajnérsky koncept Fiatu, ktorý si môžete pozrieť vo fotogalérii. Ide o štúdiu štýlového pick-upu so znakom Fiatu, ktorá by sa mala ukázať na autosalóne vo Frankfurte. O tomto koncepte zatiaľ nie sú známe žiadne podrobnosti, tie budú zverejnené až na autosalóne. Koncept by však mal byť poháňaný šesťvalcovým turbodieselom s objemom 3,0 litra s výkonom okolo 250 konských síl.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?