Lexus pravděpodobně již brzy představí facelift svého vrcholného modelu LS, který v posledních dnech unikl na brožuře.
Brožura je bohužel psána pro Evropana dokonale nesrozumitelným jazykem, naštěstí se ale na zahraničních webech našli lidé, kteří v textu viděli více než jen rozsypaný čaj.
Lexus dostane inovované přední i zadní čelo, k čemuž největší měrou přispějí nové nárazníky.
Lexus se na movité zákazníky zaměří také kolekcí L-Select, která umožňuje maximálně si vyhrát s individualizací kusu, který vám za pár týdnů přijde.
Novinkou je i sportovněji laděná verze SZ. Ta dostane mimo jiné agresivnější styling než běžná poměrně poklidná verze.
Mimo to vůz dostane několik voleb navíc, čekejme nová kola, laky, barvy interiéru, ale je pravděpodobné, že inovaci automobilka podtrhne i nějakou tou novou hi-tech výbavou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.