Porsche bude po převzetí Volkswagenem vyrábět mnohem víc vozů než dosud. Přijdou tři nové modely, dva z nich budou jen pro zvýšení objemů prodejů.
Pokud dnes automobilka vyrábí kolem sta tisíc aut ročně, v budoucnu, do čtyř let, bude muset vyrábět o polovinu více. Takové má s Porschem záměry šéf Volkswagenu Martin Winterkorn.
Tři nové modely jsou východiskem jak na to. Dva z těchto modelů budou poměrně levné vozy snažící se nahnat čísla.
Prvním by měl být model umístěný ještě pod sportovním Boxterem. Volkswagen ale odmítá parcipaci na projektu podobně jak tomu bylo v případě modelu 914, který se prodával i jako Volkswagen.
Druhým "levným" modelem má být SUV hierarchicky pod Cayennem. Pravděpodobně by sdílelo řadu dílů s Tiguanem, ale existuje i možnost, že půjde jen o zvýšený podvozek Golfu podobně jako je tomu u Škody Yeti, to by potom lépe podporovalo sportovnost značky Porsche.
A ten poslední? Půjde o model odvozený od Panamery. Ale jak, to je zatím ve hvězdách.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?