Automobilka Tesla Motors, známá výrobou svého elektrického Roadsteru, zveřejnila nové fotografie chystaného sedanu Model S.
Tentokrát však nejde o syntetické studiové fotky či počítačové rendery, ale snímky z reálných silnic. Tedy respektive silnice. Spekulace prozatím panují nad interiérem, jehož žádná oficiální fotka není k dispozici.
Pohon Modelu S bude mít na starosti elektromotor (jak jinak) propojený s bateriemi o kapacitě 42 kWh. Jako nadstandardní výbavu si budou moci zákazníci dopřát akumulátory se 70 kWh. Plné nabití baterie z evropské 220 V zástrčky potrvá přibližně 4 hodiny a dojezd elektrického sedanu se lehce přehoupne přes 250 km.
Tesla Model S se mezi první zájemce dostane za dva roky, kdy má být zahájena jeho výroba.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?