BMW páté řady pomalu klepe na dveře a proto se můžeme podívat co tato očekávaná novinka z Mnichova přinese. Především nižší hmotnost.
Zdroje přímo z BMW praví, sedan třídy 5 toho bude mít se svým bratříčkem nazvaným 5 GT jen velmi málo společného. Z vnějších částí bude použito jen několik detailů jako kliky nebo blinkry, zbytek bude úplně jiný.
Pětka dá akcent na snížení hmotnosti. Co jen půjde, bude odlehčené, tedy vodní pumpa, alternátor a další podobné součásti budou vyrobeny z lehkých materiálů.
BMW přišlo na chuť hybridům, BMW 5 tedy bude mít k dispozici hned dva. Jeden lehčí, který je použit v BMW 7 a elektromotor je jen doplňkem benzínového motoru, a jeden těžšího kalibru, kde již bude hrát elektromotor velkou roli. Půjde o ten samý systém jako v BMW X6, jen namísto velkého osmiválce bude použit menší třílitr.
BMW páté řady dorazí co nevidět.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?