Bugatti Veyron se v různých edicích přímo vyžívá. Bylo jich snad už nespočet, přinejmenším s přihlédnutím k pouhým třem stům a padesáti vyrobeným kusům. Je čas do tohoto kouzla zasvětit o otevřený Grand Sport.
Otevřený Veyron Grand Sport, tedy targa odvozená od klasického Veyronu, dostane nový unikátní lak. Tedy přesněji nejde o lak, dvě barvy jsou na karoserii vytvořeny kombinací materiálů - hliníku a uhlíkových vláken.
Unikátního designu jen pro tento Veyron se dočkala i obří kola.
Ačkoliv bylo zatím objednáno jen dvacet otevřených Veyronů a vyrobeno jich bylo ještě mnohem méně, Sang Bleu je nejvzácnějším z nich. Zatím je jediný, ačkoliv o limitaci produkce nepadlo ani slovo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?